woensdag 19 januari 2011

Extra oefeningen : oefening 1

Hebben jullie al gehoord van de website www.bingel.be?

Op deze site vind je extra oefeningen rond rekenen, taal of W.O.
Je hebt hiervoor een code nodig en wachtwoord.
Deze gegevens krijg je deze week nog in de klas.


De juffen bepalen welke oefeningen je kan maken.
Als je bent ingelogd, klik je op je circustent.
Daarin vind je de oefeningen die jij mag maken.
Los je deze oefeningen goed op, dan kan je 'pingpings' verzamelen.
Met deze 'pingpings' kan je dan in de spelletjeshoek een spelletje spelen
of in de printerhoek een kleurplaat afprinten.

We gaan het samen in de klas ook wel eens een keertje oefenen.

Welke oefeningen kan je momenteel inoefenen?
* stambreuken herkennen
* breuken herkennen
* kloklezen tot op 5 minuten (zowel wijzerklok als cijferklok)

* veelhoeken
* maal- en deeltafels
* het weer beschrijven
* het weer vergelijken

Je kan deze oefeningen maken tot en met 30 januari.

15 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. juf mady ik ben met als klaar wat moet ik dan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Bilal, je kan die oefeningen altijd een keer opnieuw maken hé...
    Het is ook niet de bedoeling dat je al die oefeningen achter elkaar maakt... elke dag een paar misschien...
    Toch ben ik blij dat je zo enthousiast bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. juf mijn moeder is heel te vreeden
    daag juf mady
    en juf nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. flink hoor doe zo voort zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij voor je, Bilal.
    Blijven oefenen, hé!!!
    Juf Mady

    Geniet nog van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. juf ik ben met alle oefeninge klaar wa moet ik nu doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind okk lezen heel leuk en ik hauw ok veel van sport voetbaal en mijn beste is rekenen xxxx jullie erduan????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. juf ik ben alle oefeninge klar wat moet ik doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denisa en Erduan,

    Knap dat jullie al zoveel geoefend hebben.
    Jullie weten toch dat jullie deze oefeningen meer dan 1 keer kunnen maken. Dus...
    Maar ik begrijp het... ik zal dit weekend nog eens een beetje speuren op het internet.
    Als ik nog leuke sites vind, plaats ik ze bij op deze blog.
    Tot maandag
    juf Mady

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb als ge daan
    wat
    moet ik nu doe ik heb al lezen op telen tot 1000

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik wil een bricht voor erduan stuuren oke juf ben je met als klaar en ook lezen op telen tot1000 ik ook aftrzzz

    BeantwoordenVerwijderen